Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

dinsdag 8 december 2009

Mijn tewerkstelling (16)

Gezien de ervaring van gisteren, had ik vanmorgen niet veel hoop dat Vandaag anders zou verlopen.
Ook deze dag was ik verantwoordelijk voor het stofzuiger-lijntje. Ik had mij voorgenomen om alert te zijn op het zomaar "wegpikken" van jongemannen. Ons ploegje bestond uit drie vrouwen en twee mannen, ja echt we hadden vier sterke armen tot onze beschikking. Dus het lijntje liep, na even wennen aan elkaar, als een geolied motortje. Jammer maar dit was van korte duur; eerst werd één van onze mannen weggehaald en als snel de ander. Met lede ogen moest ik dit toezien want als "algemene medewerker", kon ik dit echt niet tegenhouden. Waarom dacht ik toch aan het begin van de dag dat ik dit wel kon? Maar goed, dan maar met ons drieën verder. Op gegeven moment kwam er tóch een man die bereid was om te helpen tillen.Het is vast voor te stellen dat deze man met drie paar open armen werd ontvangen.
Na de automaten-koffie-pauze kwam de werkleiding ons vertellen dat wij minder tankjes hoefden te beplakken dan gepland was. Wij hielden (nog maar) honderdenzestig stofzuigerdozen over die gestickerd en gelabeld dienden te worden. Dit moesten we toch voor de middag-automaten-thee/koffie-pauze af kunnen krijgen. En dat lukte! Wij super trots, want we waren geslaagd om alles op tijd weg te werken én "onze" dozen hoefden de hele dag niet langs de "Controle Post"!
De rest van de middag hebben wij, in een bijna triomfantelijke roes, ons nuttig gemaakt door te helpen met het ..... waxinelichtjes-verlichtend-tweeduizendentien-wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten