Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

maandag 30 november 2009

Mijn tewerkstelling (11)

Ik vraag mij af waarom sinds kort de weekenden zo ontzettend snel voorbij zijn, komt dit door mijn tewerkstelling? Vandaag was de laatste dag van mijn proeftijd van één maand, jaja die hebben wij allemaal. Ik was benieuwd of er een soortement van beoordelingsgesprek zal plaatsvinden ..... nope. Had ik het verwacht? Nee, eigenlijk niet. Ik schijn ook al een tijdje een andere jobcoach te hebben, maar wie dit is?
Wat betreft het "creatief-bezig-zijn-wanneer-er-geen-werk-is-project" in het kort gezegd: het denk-team. Deze week willen we graag alles af hebben, zodat "de overkant" kan beslissen wat wel of niet geschikt is om verder uit te werken. Alleen wanneer iedere dag deze week zoals deze deze dag zal zijn, dan halen we het echt niet. Wij zijn afhankelijk van anderen; zij moeten sommige dingen leveren/maken, zolang wij dit niet hebben stagneert het bij ons. Dus vandaag hebben wij zeer weinig kunnen doen, helaas.
Een voordeel voor de waxinelichtjes-inpakkers, ik kon hen helpen.
Het lijkt wel of de berg maar niet kleiner wil worden. De duur van de Tewerkstelling gelukkig wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten