Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

maandag 2 november 2009

Mijn tewerkstelling (1)

Misschien weet niet iedereen dat ik, na drie maanden een WW-uitkering te hebben ontvangen, verplicht ben gesteld om arbeid te verrichten (ook al is dit beneden je denk- en werkniveau.) Wanneer ik hier niet mee akkoord ga, zal ik later niet in aanmerking komen voor een ioaw-uitkering. Tja, en die heb ik toch echt wel nodig, wil ik in mijn onderhoud en (en die van mijn kinderen) kunnen voorzien. De bedoeling is dat je ook tijd krijgt om in werktijd te solliciteren en te speuren op internet naar geschikte vacatures, ja je krijgt ook hier een jobcoach toegewezen. Van dit alles komt niets terecht want pc's mag je niet gebruiken, jobcoach heeft ongeveer 50 mensen te "verzorgen" en aangeleverd werk moet binnen een bepaalde tijd af.
Over de weg naar deze terwerkstelling, ja echt zo noemde de werkcoach van het UWV dit, zal ik niet uitweiden. Wat ik kwijt wil via dit blog is wat voor dagelijkse werkzaamheden ik verricht. Omdat vele lotgenoten dit werk ook "mogen" doen, zal ik het in de wij-vorm schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten