Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

vrijdag 27 november 2009

Mijn tewerkstelling (10)

Het was Vandaag de laatste dag van mijn Tewerkstelling deze vierde week. Deze vrijdag was het offerfeest voor de moslims en dat was te merken op de werkvloer. Ook zijn een aantal mensen vrij zodat wij (ongeveer) met achttien werkenden aanwezig zijn. Er worden groepjes gevormd met iedere groep een eigen taak; een groep mag schuim knippen, een groep gaat verder met de waxinelichtjes en de laatste groep kan aan de slag met blikjes fris. Ik werd in deze laatste groep ingedeeld. Wat is de bedoeling? Er zijn vier pallets met daarop blikjes frisdrank, iedere pallet heeft zijn eigen smaak. Deze vier verschillende smaken moeten samen op één traytje verdeeld worden.

Iedere smaak werd op een specifieke manier in de tray geplaatst, zodat de barcode aan de binnenkant kwam. Het nut hiervan ontging ons totaal. Ook de werkleiding wist dit niet; het staat zo op hun papiertje met instructies en dan behoort het zo uitgevoerd te worden. Wij waren veel te vroeg klaar, ondanks dat wij het naar onze mening heel rustig aan hadden gedaan. Het moest dus eigenlijk nóg kalmer, alleen dat ligt niet ons groepjes aard.

Heeft deze week mij iets opgeleverd? Ik denk het wel: eindelijk niet hele dagen onnozele, niet-nadenkende werkzaamheden verrichten én een sollicitatie gesprek in het verschiet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten