Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

zaterdag 21 november 2009

Mijn tewerkstelling (6)

Vandaag werd mij de vraag gesteld of er ook leuke dingen gebeuren en of ik iets leer in en om mijn Tewerkstelling.
Een aantal zaken zal ik opnoemen, de volgorde is willekeurig:
- Mijn vooroordelen zijn bevestigd aangaande werkinzet van de aanwezige allochtone-mederlanders
- Niets doen
- Als ik een andere baan heb, dan ik weet dat het altijd erger kan
- Eigenlijk bestaat er geen individu wanneer je allemaal in hetzelfde schuitje zit
- Veel dingen zijn niet te veranderen, die heb je maar te accepteren
- Afhankelijk zijn van wat anderen je aanbieden
- Mensen trekken naar elkaar toe, ik bedoel hiermee dat er automatisch groepjes gevormd worden (soort zoekt soort)
Misschien dat er in de loop der tijd meer positieve/leuke belevenissen zullen plaatsvinden .... ook deze zal ik hier publiceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten