Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

woensdag 20 januari 2010

Mijn Tewerkstelling (32)


Vandaag maar eens een update over mijn Tewerkstelling.
Helaas heb ik nog steeds koorts, bezig met een antibioticakuur, dus
werk niet.
Ik heb vernomen dat men nog immer bezig is met "schuimsnijden", dus mag ik de conclusie trekken dat die vier werkzaamheden die er zouden zijn tijdens "hoog bezoek uit Den Haag" plots verdwenen zijn? Er zijn wel een aantal dames naar de overkant gemogen om bonbons in te pakken, waarom eigenlijk alleen dames?
Het schijnt dat er een sollicitatiemap moet zijn en dat deze aan mij gegeven moest worden. In deze map zouden alle gegevens moeten staan .... niet gekregen en bestaat wellicht niet eens voor mij.
De brief die ik van de gemeente zal ontvangen, om de bijstand aan te vragen, is ook nog niet aangekomen. Ben benieuwd óf deze wel vóór de laatste werkdag bezorgd zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten