Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

vrijdag 15 januari 2010

Mijn Tewerkstelling (31)

Gisteren en Vandaag ben ik niet naar mijn Tewerkstelling geweest. Reden? Één of ander virus heeft mij te pakken, dus heb mij ziek moeten melden.
Desondanks wil ik toch twee dingen kwijt. Eerste is dat ik vandaag gebeld ben door UWV aangaande aanvraag IOAW. Zij zei dat ik mee had gedaan aan hét project, dat daarom de afspraak (die ondertussen gemaakt was) voor aanvraag bijstand niet nodig is, maar dat ik direct naar de info-balie van het UWV kan gaan om één en ander in te leveren. En dit nadat ik al drie telefoontjes hieraan had besteed waarin ik benadrukte dat ik straks uit hét project kom, of men met behandeling aanvraag hierop wil letten én een ontvangen bevestiging van het UWV m.b.t. gemaakte afspraak.Vermoeiend. Zoals ik er nu over denk, zal ik straks verder gaan met mijn belevenissen te schrijven en wel over het UWV/CWI.
Het tweede dat ik wil aanhalen gaat over iets dat ik in het streekblad las, en wel over één van de jobcoaches werkzaam voor dit project. Wat blijkt? Zij werkt, naast deze functie, ook nog als scheidingsmakelaar in verschillende gemeentes in de regio. Kan zij deze beide beroepen voor honderd procent gelijktijdig uitoefenen? Gezien mijn jobcoach-ervaringen, zal ik haar dit later zeker eens vragen.
Ondertussen heb ik vernomen dat er geen "hoog bezoek uit Den Haag" is geweest. Waarom dit niet is door gegaan is mij nog niet verteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten