Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

maandag 11 januari 2010

Mijn Tewerkstelling (29)


Het was Vandaag de dag van het begin van het aftellen naar einde van mijn Tewerkstelling. Tenminste, zo voelde het. Na het nuttigen van het eerste bekertje automaten-decafe-koffie, werden wij weer aan het "schuimsnijden" gezet. Iedereen krijgt er nu onderhand wel genoeg van, alleen tegenstribbelen heeft geen zijn, we zullen het moeten doen.
Om half negen, toen zij binnenkwam, ging ik naar mijn nieuwe jobcoach toe. Ik had een uitdraai gemaakt van de benodigde sollicitatie gegevens en overhandigde dit haar. Zij verzocht mij om heel even te wachten zodat ik verschillende vacatures kon bekijken die zij had gevonden. Uit haar tas haalde zij een aantal uit de krant geknipte advertenties en liet mij de voor mij geschikte vacatures zien. Mijn ogen rolden bijna uit hun kas, ik zei haar dat deze vacature(s) geen vacature(s) zijn maar opleidingen. Zij antwoordde dat dit niet waar was, ik wees haar maar aan waaruit bleek dat dit echt geen vacature(s) waren maar opleidingen. De andere vacature was bestemd voor een junior sollicitant en dat ben ik echt niet.
Het is niet te geloven, maar deze jobcoach moet voor mij geschikte vacatures zoeken en over mij verslag doen bij de Sociale Dienst.
Oh ja, kruisjes zetten bij de naam bij ontvangst en inleveren van de Stanleymesjes gebeurd niet meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten