Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

woensdag 3 februari 2010

Centrale Raad van Beroep (1)

Ik ben door iemand attent gemaakt op een "Principiƫle uitspraak in dwangarbeidzaak" door de Centrale Raad van Beroep. Deze openbare uitspraak gaat over de vraag of het verplicht volgen van een re-integratietraject strijd oplevert met het verbod op dwangarbeid. Anders dan in de zaak van de "schoffelweigeraar" komt de Raad hier wel tot een inhoudelijke beoordeling.
Deze uitspraak zal Maandag 08-02-2010 om 11:00 uur plaatsvinden in het gebouw van de Centrale Raad aan de Graadt van Roggenweg te Utrecht.

Persbericht Centrale Raad van beroep 
De reden waarom dit ver voor de uitspraak  kenbaar gemaakt is via een persbericht is waarschijnlijk omdat de uitspraak verrassend zal zijn?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ulrica, Fijn dat de tewerkstelling afgelopen is. Ik heb je blogs regelmatig gelezen. Geweldig dat je er iets aan gaat doen en dit onder de aandacht wilt brengen. Heel stoer van je. Als ik je ergens mee kan steunen hoor ik het graag.
    Veel liefs, Tuttebolleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tuttebolleke,
    dank je wel voor je reactie.
    Ik hou je steun in achterhoofd en weet je te vinden wanneer ik het nodig hebt.
    Ulrica

    BeantwoordenVerwijderen