Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

woensdag 19 juni 2013

Uitnodiging voor gesprekje met Jetta Klijnsma

Vragen aan de staatssecretaris
De staatssecretaris vindt het belangrijk om regelmatig van gedachten te wisselen met mensen die haar mailen of schrijven. Dit doet zij tijdens een kleinschalige bijeenkomsten op het departement in Den Haag. Zij heeft aangegeven uw aanwezigheid bij deze bijeenkomst zeer op prijs te stellen.
Naar aanleiding van mijn aanwezigheid bij Pauw&Witteman en de email die ik de staatssecretaris na afloop had gestuurd, ben ik uitgenodigd om met Jetta Klijnsma in gesprek te gaan.
De insteek is: 
“mensen die vanwege een hogere leeftijd moeite hebben met het vinden van werk”.
Natuurlijk heb ik zelf heel veel vragen voor haar ;-)
Maar zijn er vragen, specifiek over dit onderwerp, die ik volgens jullie absoluut moet stellen?
Stuur je vraag of vragen, vóór dinsdag 25/06/13 naar:  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten