Copyright © by Ulrica de la Mar - 2009-2018 - Alle rechten voorbehouden

donderdag 4 maart 2010

De ladder naar Bijstand (4)

Na mijn gesprek met de klantmanager van Sociale Zaken is er actie ondernomen;
"aanmelding voor een traject gericht op directe bemiddeling." Dit houdt in dat ik terecht kom bij een re-integratiebedrijf en samen zal er (verplicht) onderzoek gedaan worden naar mijn arbeidsmogelijkheden. Ondertussen heb ik mijn eerste bezoek aan dit bedrijf er op zitten; er is gevraagd en genoteerd naar wat voor soort werk/functie ik op zoek ben en sollicitatiebrief en CV zullen later onder de loep genomen worden. Over één ding waren het wij eens: in mijn CV zou nét dat beetje extra moeten staan, een opleiding aansluitend op mijn werkervaring. Dit zou een cursus notuleren kunnen zijn, deze is aangevraagd bij de klantmanager en ..... goedgekeurd. Ik mag een cursus gaan volgen.
 
Tijdens het aankomende gesprek met het re-integratiebedrijf zal mijn CV (in schrift), dat ik volledig moest inkorten en "inklappen", doorgenomen worden. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet; aan de ene kant geef ik hem gelijk wanneer hij zegt dat, gezien het grote aantal, mijn CV snel leesbaar moet zijn.  Aan de andere kant vind ik dat wanneer je CV, door opmaak en informatie, opvalt men zeker de tijd neemt om deze te lezen.
(Voor mijn CV Online kun je de link rechsboven aanklikken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten